PROJECTE: BUSCADORS I BUSCADORES DE CORALL

Ahir dijous, els alumnes de 4t de l’escola Les Clisques van anar a la Confraria de Pescadors. Ja que allà s’està duent a terme un projecte “LIFE ECOREST“, que té per objectiu restaurar prop de 30.000 hectàrees d’hàbitats marins profunds a Catalunya, al llarg del litoral de Girona i Barcelona, amb la participació activa del sector de la pesca. I els alumnes de 4t tenien moltes preguntes relacionades amb els coralls i les gorgònies.

Els van contestar un munt de preguntes que els infants havien preparat, van poder aprendre moltes coses i això els permetrà avançar en el seu projecte d’aula: buscadors i buscadores de corall. Al final els infants els van donar un petit detall com a mostra d’agraïment.

Des d’aquí aprofitem per donar les gràcies a totes les persones que han fet possible aquesta visita.