Visita dels alumnes de 1r a la biblioteca municipal. Escola Les Clisques

El passat dijous 7 de març, els alumnes de 1r vam fer una visita a la biblioteca municipal on, la Mari, la bibliotecària, ens va explicar com funciona aquest servei. Ensa va explicar que els alumnes de 1r podem agafar en préstec els llibres amb etiqueta blava ja que són els adequats per a letors la nostra edat. També ens va explicar que si un llibre el volem llegir a casa, ens el podem endur com a màxim 1 mes, que l’hem de cuidar molt bé i tornar-lo quan la l’hem llegit. Podem agafar fins a 3 llibres, però abans de fer tot això cal que els pares omplin una fitxa amb les dades de cada nen, d’aquesta manera sempre es pot controlar qui té cada llibre i no perdre’ls. Després de totes les explicacions vam poder llegir tant com vam voler. Moltes gràcies Mari per les teves explicacions!