Mercat de la Cooperativa Puig d’Esquers

El passat dilluns 17 d’abril vam fer un mercat d’hortalisses al pati de l’escola on vàrem vendre enciams, faves i bledes que havíem estat cuidant al llarg del 2n trimestre al nostre hort. A l’entrada de l’escola vam anar repartint uns tiquets per mantenir l’ordre de cua i així evitar aglomeracions a l’hora de comprar. Vam obrir el mercat a les 16:20h i vam aconseguir vendre-ho tot. Amb els beneficis de la venta, hem aconseguit suficients diners per poder tornar el préstec que ens va deixar l’escola a l’inici de curs per gestionar la cooperativa amb el 5% d’interessos que havíem pactat. Gràcies al mercat i a la gestió dels diners al llarg del curs, hem après a calcular percentatges i beneficis, tornar canvi amb diners reals i gestionar un petit negoci.