Trobada de ZER. Primavera 22-23. Aiguamolls de l’Empordà

El passat divendres 28 d’abril, vam celebrar la 2a trobada de ZER del curs 22-23.

En aquesta ocasió, però, i a diferència de les anteriors trobades, la vam celebrar fora dels nostres pobles. Vam visitar un espai molt interessant de la nostra comarca: Els Aiguamolls de l’Empordà.

L’espai dels Aiguamolls de l’Empordà és molt gran i té diferents zones, nosaltres vam fer un itinerari que ens va portar des de la zona del Mas Matà fins a la platja.

Per començar, ens vam dividir en 4 grups d’edat i vam començar l’itinerari guiats per un guia del parc. Ens vam equipar amb prismàtics i ens van explicar les característiques de les principals espècies que podem veure a la zona. Al llarg del camí vam poder entrar a les casetes de guaita per a observar la fauna sense molestar-la.

Entre la fauna que vam poder veure hi havia: Flamencs, Ànecs coll verd, Camallargs i tortugues autòctones.

Al migdia, vam poder dinar ja tots els companys de ZER junts a la platja, gaudint de l’espai natural i amb un temps ideal.

Una trobada de ZER ben interessant!

Clica la imatge per a accedir a la resta de fotografies.