Iniciem el projecte Enfauna’t

Després de dues sessions de formació per a mestres, aquest dilluns 4 de desembre hem iniciat el projecte Enfauna’t a l’escola. Aquest és un projecte d’observació de la fauna que ens envolta, que viu prop de l’escola i que no sempre en som conscients.

Durant aquesta 1a sessió, ens ha visitat en Marcel Gutinell, gran coneixedor de las zona i també de l’escola, i ens ha explicat quin tipus de fauna podem trobar en aquesta zona. Ens ha explicat quins rastres podem trobar i que ens poden donar pistes dels animals que hi ha. Després, hem preparat la càmera i hem decidit quina seria la millor zona per a col·locar-la. Per a decidir-ho tenim en compte varis aspectes com poden ser l’exposició al vent, el punt cardinal cap a on l’encarem i, sobretot que sigui un lloc poc freqüentat per els humans. D’aquesta manera volem evitar recollr fotos de persones, i sobretot que no se’ns emportin la càmera. Esperem poder veure molta fauna!

D’aquí a 3 setmanes farem el recull de fotografies, recarregarem la càmera i, depenent de les troballes decidirem si deixem la càmera a aquest lloc i si en canviem. Que tinguem sort!

Clica a la foto per a accedir al recull d’imatges.