Projecte Coneixem la història del nostre poble. Arriba el tió més vintage que mai!

Arriba el desembre i amb ell la tradició d’anar a buscar el Tió de l’escola Les Clisques. Aquest dimarts 5 de desembre hem rebut unes cartes amb unes fotos antigues del Port de la Selva, el motiu? Són les fotos de quan el nostre Tió era petit i també el lloc on s’hi han amagat les pistes per a trobar-lo. Han passat els anys i el lloc ha canviat molt però el nostre Tió que sol ser una mica entremaliat ens ha preparat un petit joc per aconseguir trobar-lo i fer-lo arribar a l’escola.

Després de superar les proves que estaven escrites a les fotos antigues hem aconseguit un plànol, hem pogut trobar el lloc on se’ns ha amagat aquest curs el Tió i hem aconseguit rebre’l com es mereix. A diferència d’altres anys, aquest curs el Tió ha arribat al nostra poble per via marítima i ho ha fet arribant amb la 2a barca més antiga (i petita) del Port de la Selva.

Ara només ens falta alimentar-lo durant uns quants dies i a veure si ens caga bons regals!

Clica sobre la imatge per a accedir al recull de fotografies.