FEM PANELLETS A L’ESCOLA

Les mitjanes ens fan la recepta i tots i totes fem panellets.

El 26 d’octubre a l’escola Puig d’Esquers, les mitjanes ens vam donar la recepta que havien preparat per poder fer panellets després de veure un vídeo del programa Cuines de TV3. Com els vam fer?

Primer, vam aixafar les patates bullides, després vam posar sucre i ametlla molta i vam amasar la massa.

Un cop vam tenir la massa feta, vam preparar tres tipus de panellets: uns de xocolata en pols, uns altres d’ametlla i alguns de coco.

Com que no tenim forn a l’escola, els vam portar al restaurant Tots Som Pops i en Joan, amb la nostra ajuda, ens va fornejar els panellets. El dia següent ens els vam menjar. Estaven boníssims!