El nou hort de l’escola comença a funcionar

Aquest curs comptem amb la col·laboració d’un expert en jardineria i horticultura com és l’Ivan, el pare de la Coral, que ens anirà guiant al llarg del curs per tenir un hort ben productiu i bonic. El passat dijous vam realitzar la primera sessió. Primer vam arrencar les plantes que no voliem en el nostre hort, ja que durant l’estiu ningú se’n va fer càrrec. Després vam posar farina de pedra, que és pedra triturada i serveix perquè les plantes puguin menjar. Seguidament vam posar fems d’ovella, carbó i vam remoure i aplanar la terra. Per acabar, vam cobrir els bancals amb dos dits de compost vegetal. A la propera sessió plantarem les verdures i les hortalisses que hem decidit plantar els membres de la cooperativa de l’escola amb l’assessorament de l’Ivan.