Activitats d’inici de curs de l’escola Puig d’Esquers

Aquest inici de curs hem començat amb diferents activitats per l’entorn de l’escola. L’objectiu era començar el curs amb bon peu i poder conèixer de primera mà activitats relacionades amb la cultura i les tradicions del nostre poble.

El dijous dia 7 de setembre vam anar a la vinya d’en Marc, pare de la Gala. Allà vam poder collir raïm i ametlles, i vam poder comprovar com els animals de la zona se les empesquen per poder obtenir aigua i menjar d’allà on sigui.

El divendres 8, vam anar a remar amb el Club de Rem de Colera. Vam aprendre la nomenclatura de les diferents parts de l’embarcació, vam parlar sobre la sostenibilitat de les barques a rem, vam mirar guies de natura per saber quins animals podem observar a l’Albera Marítima i vam aprendre a fer nusos. També vam poder remar, per descomptat!

El divendres 15, vam anar a la piscina del càmping de Colera, i avui dilluns 18 hem anat a visitar la Galeria Horizon, on en Ralph i la Sylvia ens han ensenyat i ens han fet submergir en l’exposició d’enguany anomenada “Float the Clouds”.

Fotos vinya

Fotos rem