Teatre a l’escola

Des del curs 21-22, a l’escola Les Clisques es reforça el treball de la llengua oral en català a través del teatre. La idea del taller de teatre és dur a la pràctica un apartat prou important del currículum que a més, genera una gran satisfacció a l’alumnat.

El taller de teatre va començar el curs 21-22. En aquell moment cada grup-classe d’educació primària treballava al llarg d’un trimestre diferents tècniques per a perdre vergonya i guanyar en seguretat a l’hora de parlar en públic.

A partir del curs 22-23 el taller de teatre, a més, prepara i crea una petita obra de teatre que a final de trimestre s’ofereix a les famílies.

A partir del taller, hem observat com els nostres alumnes guanyen en seguretat, participen d’una obra col·lectiva, valoren els companys i reforcen vincles.

Per a reforçar-ho tot plegat, vetllem per a que els nostre alumnes puguin assistir a algun espectacle teatral professional al llarg de cada curs.