Francès a l’escola

Com a ZER situada en una zona propera a França i per la relació que es té en aquest territori amb la llegua francesa, des de la zona es va creure oportú oferir als nostres alumnes la possibilitat de fer una introducció a la llengua francesa a l’etapa d’ed. primària.

Aquest oferiment va començar a l’escola Puig d’Esquers de Colera on des de fa més de 10 anys que l’escola ofereix als seus alumnes una extraescolar setmanal de llengua francesa. A l’escola Les Clisques del Port de la Selva, és des del curs 21-22 que pels alumnes de cicle superior (5è i 6è) es duu a terme l’aprenentatge de la llengua francesa com a 2a llengua estrangera i de manera curricular.

Aquest fet, fa que els nostres alumnes s’iniciïn a la llengua francesa a l’etapa d’educació primària i que els sigui més fàcil l’adaptació  a l’institut de la zona, on si els alumnes ho trien, poden aconseguir l’obtenció del nivell B2 al final de l’etapa.