JOCS FLORALS 2024

Benvolgudes famílies,
El passat dimarts 23 d’abril, vam celebrar la diada de Sant Jordi realitzant diferents tallers durant el matí i a la tarda vam fer el lliurament de premis dels 15è Jocs Florals a les Alzines Sureres. La temàtica d’aquest curs va ser l’espai i… Llegeix més»

TROBADA DE COOPERATIVES DEL PROJECTE CUEME

Benvolgudes famílies,

Ja estem al final del projecte del CUEME, i en pocs dies començarem la venda dels nostres productes i finalitzem tot aquest treball.

Per fer una posada en comú amb totes les altres escoles que han participat d’aquest projecte, s’ha organitzat des de la Diputació i el Consell Comarcal, una trobada de totes les cooperatives de la comarca.

El dia assenyalat és el proper divendres 10 de maig a Sant Quirze de Besora.

Durant la trobada es farà una festa amb gimcana, jocs cooperatius, música…a la zona esportiva del poble.

Marxarem a les 9h i tornarem a 2/4 de 5h.

S’ha de portar esmorzar, dinar, aigua per tot el dia, roba còmode i ganes de passar-ho bé!!

Lídia i Sandra

TROBADA DE COOPERATIVES D'OSONA I EL LLUÇANÈS (CUEME) - Consorci de la Vall  del Ges, Orís i Bisaura

PARTICIPEM AL LET’S CLEAN UP EUROPE!

Com cada any, els alumnes de 5è, ens afegim a participar al Projecte Europeu del “LET’S CLEAN UP”.

El dijous 9 de maig, durant les dues primeres hores del matí, anirem a la Damunt i als seus voltants a recollir brossa. Seguidament pesarem tot el que recollim i en farem una bona reflexió.

També s’envien les dades per poder fer l’estudi que fan des del mateix projecte i ens envien les seves conclusions un cop recollides totes les dades de totes les escoles i pobles participants.

Cal dur guants d’un sol ús o guants de jardí.

En veiem!!

Lídia i Sandra

Let's clean up Europe! - Envi.info

GUANYADORES DEL PREMI DE POESIA ÀNGELS VILADOMAT

Estem molt orgullosos d’informar-vos que dues alumnes de 2nESO del nostre centre han guanyat el primer i segon premi de poesia de la 24ena edició dels premis Àngels Viladomat que organitza l’institut Jaume Callís de Vic. Són l’Alba Soler Ausió i l’Ariadna Puntí Olmo.

L’enhorabona a totes dues i a les seves famílies!

SORTIDA AL RIU TER

Els dijous dia 18 d’abril l’alumnat de 4t de primària, va fer una sortida  amb bicicleta pel passeig del Ter.
Durant el recorregut vam visitar la colònia Rusiñol, el canal Industrial i van anar a visitar el Museu Industrial del Ter.  Allà, ens van fer una… Llegeix més»

Sant Jordi 2024

Ja s’acosta el moment, els carrers s’omplen de llibres i de roses, Sant Jordi ja està aquí!

Al matí els i les alumnes de 6è, aniran a fer de contacontes als més petits de l’escola. Després tot el cicle superior ha preparat tot de tallers i contes per la resta d’alumnat de primària i d’infantil.

A la tarda a les 15.00h us esperem a tots a les Alzines Sureres on es faran l’entrega dels premis dels Jocs Florals i del 1r concurs de dibuix de Sant Jordi de l’Institut Escola. En cas de pluja ens trobem al gimnàs del centre.

Enguany els més grans, vendran roses pel seu viatge de final d’etapa de 4t ESO. Estaran ubicats al pati de l’escola en les entrades i sortides i al matí de 7:00h a 9:00 i a la tarda de 12:30h a 16:30h.

Us esperem, no hi falteu!

Us desitgem una bona diada a tots i totes!

Institut Escola Mossèn Cinto