OPTATIVES 1r i 2n ESO

Benvolgudes famílies;
De cara al curs vinent i tal com expliquem a la carta d’inici de curs, cal escollir les optatives que voldrà realitzar l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. Aquí sota us tornem a adjuntar els documents on trobareu l’explicació de cada optativa i els… Llegeix més»

INFORMACIONS INICI DE CURS 21-22

Benvolgudes famílies,

abans de marxar de vacances us volem donar les gràcies per confiar-nos el més valuós que teniu, els vostres fills i filles. L’equip directiu tornarà a iniciar l’activitat el 30 d’agost per tot allò que necessiteu. Us enllacem a les informacions més rellevants per poder preparar el proper curs 21-22.

Equip directiu

CLAUS DE LES GUIXETES

Per poder tornar a repartir les guixetes el proper curs, us demanem que ens feu arribar al centre, durant aquest mes de juliol (de 8 a 17h), la clau de la guixeta que heu utilitzat. Recordeu que si no la retorneu, al setembre, per TPV,… Llegeix més»

Agraïment a la comunitat educativa per la recaptació solidària

Benvolgudes famílies

us volem informar que la venda de les polseres Candela que es va realitzar la setmana del 22 de febrer i el berenar solidari del dia 26 de març van ser un èxit!! Es van recaptar 3.422,90 €. Des de l’organització de Polsera Solidària per la investigació del càncer infantil han enviat una carta d’agraïment que us volem traslladar:

PELE del Curs 20-21:

Per fi han arribat!
Arriba l’estiu i amb les vacances i la calor, també arriben els dos espectacles de PELE:

• Treasure island de 6èA
  • Hansel and Grettel de 6èB

Ja teniu entreteniment per després de la piscina!

Projecte Torrent de Folgueroles

Aquest curs hem treballat temes curriculars de medi a partir del projecte del Torrent. Us deixem un tast de la feina feta i de les ajudes externes que hem tingut. Esperem que us agradi.

ÚLTIMA SETMANA A P5

Famílies, s’ha s’ha acabat el curs i nosaltres acabem també  l’etapa d’Educació Infantil. Han estat tres anys molt especials on he gaudit molt del progrés dels vostres infants. Els tindré sempre en un raconet del meu cor.

Us desitjo un molt bon estiu. Aprofiteu per pendre el sol, explicar contes, comptar estrelles, buscar marietes, fer castells a la sorra  i menjar forces gelats.

Us deixo l’enllaç d’un  recull de fotos de la última setmana a P5. Anavem acabant  i endreçant coses i hem aprofitat per recuperar activitats que ens agradaven molt: pintar a terra, fer el taller del buf, dibuixar amb l’aigua a la paret, fer bombolles, pintar-nos, fer psico, construir  una visera, jocs d’aigua. També hem tingut un parell de visites molt animals.

Recomanacions d’estiu a 2n

Hola famílies, ara que l’estiu ja és aquí toca descansar i gaudir-lo, no obstant això, us deixem algunes propostes i recomanacions per mantenir tot el que hem après aquest curs:

• LLEGIR: lectures individuals o anar combinant, silencioses o en veu alta… revistes, contes, còmics,… Llegeix més»