INSTANTS I MOMENTS ÚLTIM DIA D’ESCOLA!!

Aquest any ha estat una festa especial, però igualment emotiva i ni molt menys hem deixat de celebrar les tradicions de l’últim dia de l’escola de l’any 2020!!

Cliqueu la imatge per veure el vídeo:

Molt Bones festes i molta salut per tothom!!!

Les mestres de 4t

AMB AFECTE DES DE L’EQUIP DE MENJADOR…

Benvolgudes famílies,

Des de CAMPOS ESTELA, us fem saber que en aquest any tant especial en que el patge de SES MAJESTATS ELS REIS D’ORIENT, no ha pogut venir a veure i escoltar els desitjos dels nenes i nenes del menjador per garantir la seguretat, no s’han oblidat de nosaltres i ens han fet arribar una carta en que proposen un repte musical molt divertit.

Ja fa un parell de dies que els infants l’estan assajant i en breu, anirem difonent el resultat a través dels stories de les nostres xarxes socials, sempre preservant la imatge dels infants:

A més, us fem arribar un document, que hem preparat amb tot l’afecte i la il·lusió, i en que, es recull una miqueta el que ha estat el nostre dia a dia. Alhora us convidem a participar en un concurs per a formar part del taller de cuina virtual “Tu tries, en família” que podeu consultar al nostre blog.

Esperem que us agradi.

BONES FESTES A TOTS

Equip de menjador

#VOLEM AQUEST MAR?

Els alumnes de 4t aquest trimestre han realitzat un projecte de plàstica sobre l’objectiu de desenvolupament sostenible 14: la vida Submarina.

El projecte consistia en crear una campanya, inventar un hastag defensant o criticant la situació dels mars i oceans  del nostre planeta. Per equips i amb diferents materials han recreat fons marins on els alumnes han interpretat el que està passant actualment. Ho van filmar amb “les tablets” utilitzant la tècnica de Lumière (durant un minut filmar en un pla fixa). Després varen aprendre a editar el seu propi vídeo posant títol, escollint la música adient a la situació.

La veritat és que estem molt orgulloses d’aquests alumnes, han fet un gran treball , no us el perdeu!!

Marta i Mariona

Per veure el vídeo clica aquest enllaç:

BONES FESTES!

Amb els millors desitjos de salut i felicitat pel 2021, el claustre de l’IE Mossèn Cinto us desitja bones festes!

Racons matemàtics

Hola famílies!
Durant aquestes últimes sessions de matemàtiques, a l’aula hem estat treballant en racons que ens permetien posar en pràctica tot el què hem estat aprenent durant el primer trimestre de curs. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltíssim!
Premeu la imatge per… Llegeix més»