BONES FESTES

Els nens i nens de P4 us volen desitjar un Bon Nadal 2019

Cliqueu dins la foto per visualitzar el vídeo.

P3 i P4 FEM CAGAR EL TIÓ

Ahir a la tarda, després d’alimentar amb molt entusiasme els nostres tions durant dies, ha arribat el moment més desitjat: picar-los amb ganes perquè ens caguin regals! I així ho ha fet, ens ha cagat contes, joguines i berenar per tots!

BOSSES ESCOLA MOSSÈN CINTO

Hola famílies,

Avui el tió del pati ens ha cagat unes bosses per a cada alumn@ de l’escola. Aquesta es farà servir per portar els treballs realitzats. Substitueix la bossa de paper que fèiem servir l’any passat.

Aquesta bossa us la podeu quedar a casa i fer-la servir, però a final de trimestre se us  demanarà que la portin per tornar-la omplir amb les feines que fem.

Esperem que us agradi i que tinguin un bon ús.

Bones Festes.

CONCERT DE NADAL

Igual que el curs passat, els infants de l’escola bressol i els avis del centre de dia i del casal d’avis estan convidats a veure el concert de Nadal a l’escola a les 10 del matí al gimnàs.

Us hi esperem!

EL CURS 2020-2021 SEREM INSTITUT ESCOLA

Benvolgudes famílies,
avui, en roda de premsa, el conseller Josep Bargalló ha confirmat que la nostra escola passarà a ser Institut Escola el proper curs 20-21.
És una bona notícia, que ens fa molta il·lusió, però alhora, un gran repte per a tota la Comunitat Educativa. Comptem amb… Llegeix més»

VIU EL PARC

Benvolgudes famílies!!
Dimecres dia 11 de gener vam passar un dia ben divertit gaudint de la  natura del nostre entorn i compartint la jornada amb nenes i nens d’altres escoles de Sant Julià.
Vam realitzar diferents activitats en grup i finalment vam descobrir l’encanteri per a despertar… Llegeix més»