SORTIDA DE 6è A SANT PERE DE CASSERRES

Dimecres vam anar a comprobar si les hipòtesis formulades a l’aula eren certes, tot recollint mostres de la fauna i la flora. També ens vam situar i vam fer fotografies de totes les unitats de relleu treballades i que vam anar trobant.

Santa Cecília

LES ENTRADES MUSICALS que es portaran a terme de dilluns a dimecres a les 9 del matí al pati de l’escola.
DILLUNS 21 DE NOVEMBRE
P3 On sou mans?,P4 Per què tenim les dues mans?, P5 Si tu vas al cel

DIMARTS 22 DE NOVEMBRE
1r No som… Llegeix més»

URGENT: GRAVACIÓ FLASHMOB ANUL·LADA

A causa de les previsions meteorològiques demà queda anul·lada la gravació de la flashmob i també l’actuació de la tarda.
La Flashmob es gravarà aquest mateix DIVENDRES DIA 25 DE NOVEMBRE al matí i a la tarda s’obriran les portes 15 minuts abans perquè pogueu veure… Llegeix més»

Inici de curs

Benvolgudes famílies;
Esperem que hagueu passat un bon estiu.Nosaltres ja hem començat a preparar-ho tot per començar el nou curs i voldríem recordar-vos un parell de coses:
1. Als pares de P3, ens veiem a l’escola el proper dimecres 7 a les 21h per fer la reunió… Llegeix més»