Els reptes dels emprenedors

Aquest divendres 17 de desembre de 2021 el grup d’emprenedors de 3r de l’ESO ha sortit per Barcelona a la recerca d’escenaris per a filmar la seva coreografia. No ha estat fàcil per a ells posar-se d’acord i treballar tots plegats per assolir el seu… Llegeix més»

18è Certamen de lectura en veu alta

L’alumnat de 2n i 4t d’ESO de l’Institut ja han estat inscrits a la 18a convocatòria del Certamen de lectura en veu alta. L’alumnat de 2n participarà en la categoria de Corsaris, mentre que l’alumnat de 4t ho farà a la Tropa de Corsaris. Molta… Llegeix més»

Inici de curs 2021-22

Us informem que el proper dia 13 de setembre iniciarem el curs escolar 2021-2022 i us volem donar la benvinguda.
En el context actual cal seguir unes mesures organitzatives que ens permetin una garantia de protecció per a la salut de tots i totes:

• L’alumnat haurà de portar la mascareta posada durant tota la jornada lectiva.
  • En entrar… Llegeix més»

Matrícula Batxillerat curs 2021-2022

Del 12 al 16 de juliol
El procés de matrícula és presencial:

La matrícula és el tràmit que cal fer per formalitzar l’obtenció d’una plaça a l’institut de Tiana si l’alumne/a no cursa actualment estudis en el nostre centre.
Tot l’alumnat admès en el… Llegeix més»

Carnestoltes 2021

En el següent enllaç trobareu el recull de fotografies i vídeos de la jornada de Carnaval d’enguany. A partir de demà dissabte 13 i fins el proper divendres 19 de febrer, podreu votar les els vostres grups preferits en les categories següents: