Estada lingüística – Berlín

El projecte cultural i lingüístic de Berlín té com a objectiu endinsar els alumnes en la història i cultura més recents d’Alemanya i d’Europa.

Al llarg de quatre dies, els alumnes  visitaran el memorial del camp de concentració de Sachsenhausen, el memorial del mur de Berlín i el palau de les llàgrimes, entraran a la sala de plens del Reichstag i coneixeran la història d’aquest emblemàtic edifici, adquiriran una visió global de les principals corrents de l’art

contemporani a través de la  col·lecció  de  la  Hamburger  Bahnhof  i  contemplaran  alguns  dels  monuments  i  edificis més  icònics  de  la  ciutat  com, per exemple, la porta de Brandenburg, la columna de la victòria o l’església del memorial del Kaiser Wilhem.

Durant la seva estada a Berlín,  els alumnes també realitzaran un curs introductori de ball de Lindy Hop i tindran l’oportunitat de posar a prova els seus coneixements de llengua alemanya a través de les activitats d’intercanvi lingüístic que realitzaran amb els alumnes de l’institut berlinès Hans-und-Hilde-Coppi Gymnasium.

Degut a la situación actual del que fa a la Covid 19, els viatges a l’estranger, i per tant el viatge a Berlín, queden temporalment suspesos.