Reforç del servei de transport a l’institut de Tiana

Continuïtat en el reforç del servei d’autobús per cobrir l’entrada i sortida de l’alumnat del nostre institut

Per donar resposta a les necessitats de desplaçament del nostre alumnat l’Ajuntament de Tiana ha gestionat la freqüència de pas de la B-29 que arriba a l’institut de Tiana. A més del servei regular s’ha acordat amb l’empresa TUSGSAL una major cadència de pas.

Aquest reforç s’iniciarà el proper 13 de setembre i donarà servei de 7:50 Estació de Rodalies a 8:00 h Centre Educatiu i 8:13 des de la Creu de Terme 8:25 Centre Educatiu.

Per la tarda sortiran a les 15:00 i 15:09 fins a l’estació de Rodalies 15:20h i 15:29 respectivament.

L’Ajuntament i l’empresa TUSGSAL faran un seguiment en l’ús d’aquest servei de reforç per ajustar els horaris per si hi ha algun canvi d’hàbits en l’ús d’aquest mitjà de transport.