Inici de curs 2021-22

Us informem que el proper dia 13 de setembre iniciarem el curs escolar 2021-2022 i us volem donar la benvinguda.

En el context actual cal seguir unes mesures organitzatives que ens permetin una garantia de protecció per a la salut de tots i totes:

• L’alumnat haurà de portar la mascareta posada durant tota la jornada lectiva.
  • En entrar al centre s’hauran de rentar les mans amb aigua i sabó
  • L’horari d’entrada i sortida de l’alumnat de 1r i 2n de l’ESO és de 8:20 a 14:50 hores
  • L’horari d’entrada i sortida  de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i PDC és de 8:25 a 14:55 hores
  • L’horari d’entrada i sortida de l’alumnat de 1r de batxillerat i 2n de batxillerat és de 8:30 a 15:00 hores

Tota la informació relacionada amb els protocols de salut, ventilació, neteja, desinfecció i higiene estaran publicats el proper divendres 10 dins del Pla d’organització bàsic que trobareu a la web del nostre centre educatiu.

Us hem fet arribar a través de correu electrònic el document d’Autorització de proves covid que cal  portar signat durant aquest inici de curs al tutor/a.