Cientificotecnològic

Ciències de la naturalesa: Física i Química, Biologia i Geologia

Les ciències de la naturalesa, la biologia, la geologia, la física i la química són les matèries pròpies del departament de Ciències Experimentals i tenen com a objectiu fonamental despertar en l’alumne l’interès “a cercar respostes científiques als interrogants que els planteja el contacte directe amb la naturalesa“.

Patricia Ballestar és llicenciada en Química per la Universitat Autònoma de Barcelona. És professora de Qísica i química i Matemàtiques de 4t d’ESO i fa els desdoblaments de 2n i 3r d’ESO.
Daniel Lara
Laura Amorín és doctora en Química per la Universitat Autònoma de Barcelona, durant 5 anys va impartir classes de Química a la Universitat Autònoma de Barcelona i fa 4 anys que forma part del col·lectiu de professors d’ensenyament secundari. Aquest any és professora de Ciències al PDC, de Tecnologia a 1r, 2n i 3r d’ESO i de suport d’algunes matèries de 1r i 2n d’ESO. També és coordinadora Web i Moodle.
Joan Mercadé és llicenciat en Biologia, en l’especialitat d’Organismes i sistemes, per la Universitat Autònoma de Barcelona. A l’Institut Tiana és Secretari i professor de les matèries de Biologia i Geologia a 1r d’ESO.
Ana Torrente

Tecnologia

El departament de Tecnologia, format en l’actualitat per tres professors, té com a objectiu que els alumnes puguin adquirir coneixements i habilitats relacionades amb el procés tecnològic i així, ser capaços d’augmentar la seva capacitat d’actuar sobre l’entorn i de comunicar-se de manera més eficaç amb la societat del coneixement actual.

Pilar Grau va realitzar els estudis d’Enginyeria Tècnica Agrícola en Eplotacions Agropecuàries a la UPC i, posteriorment, ja treballant com a docent, va cursar el Graduat en Enginyeria Agropecuària i del Medi Rural a la UCAV i va finalitzar els estudis superiors d’Enginyeria Agrònoma. A l’INS Tiana és professora de Tecnologia a 1r i 2n d’ESO i d’informàtica de 4t d’ESO. A més a més, és tutora de 1r B d’ESO.
Joel Ibáñez és Enginyer Químic per la UPC i té el Postgrau d’Educació Secundària per l’especialitat de Tecnologia. A l’Institut Tiana és el Coordinador Informàtic i també el professor de la matèria de Tecnologia a 3r i 4t d’ESO. També imparteix les optatives de Robòtica a 1r, 2n i 3r d’ESO.