Cientificotecnològic

Ciències de la naturalesa: Física i Química, Biologia i Geologia

Les ciències de la naturalesa, la biologia, la geologia, la física i la química són les matèries pròpies del departament de Ciències Experimentals i tenen com a objectiu fonamental despertar en l’alumne l’interès “a cercar respostes científiques als interrogants que els planteja el contacte directe amb la naturalesa“.

Laura Amorín és doctora en Química per la Universitat Autònoma de Barcelona, durant 5 anys va impartir classes de Química a la Universitat Autònoma de Barcelona i fa 5 anys que forma part del col·lectiu de professors d’ensenyament secundari. Aquest any és professora de física i química a 3r d’ESO i de química de 1r de batxillerat. També és tutora del grup de 3r d’ESO A.
Patricia Ballestar és llicenciada en Química per la Universitat Autònoma de Barcelona. És professora de Física i química a 2n d’ESO i Física a 1r de batxillerat.
Marta Fernández és llicenciada en Biologia. Aquest curs, és professora de Biologia de 3er d’ESO i Ciències per al mon contemporani de 1r de Batxillerat. És tutora de 3r.
Joan Mercadé és llicenciat en Biologia, en l’especialitat d’Organismes i sistemes, per la Universitat Autònoma de Barcelona. A l’Institut Tiana és el Secretari.
Yolanda Nebra és llicenciada en Biologia per la Universitat de Barcelona. Durant aquest curs imparteix les matèries de Biologia i Geologia i Física i Química a PDC i la materia de Ciències aplicades a l’activitat professional a 4t d’ESO.
Ana Torrente és llicenciada en Biologia per la Universitat Autònoma de Barcelona en l’especialitat de Genètica i Biologia Cel·lular i especialitzada en Antropología física. Aquest curs, és professora de la matèria de Biologia i Geologia de 1r d’ESO i Ciências de la Terra a 1r de batxillerat.

Tecnologia

El departament de Tecnologia, format en l’actualitat per tres professors, té com a objectiu que els alumnes puguin adquirir coneixements i habilitats relacionades amb el procés tecnològic i així, ser capaços d’augmentar la seva capacitat d’actuar sobre l’entorn i de comunicar-se de manera més eficaç amb la societat del coneixement actual.

Pilar Grau és Enginyera Agrònoma i graduada en Enginyeria d’Explotacions Agropecuàries i del Medi Rural. Enguany a l’institut exerceix com a professora de matemàtiques a 1r d’ESO.
Joel Ibáñez és Enginyer Químic per la UPC i té el Postgrau d’Educació Secundària per l’especialitat de Tecnologia. A l’Institut Tiana és el professor de la matèria de Tecnologia a 1r i 4t d’ESO.
Cristina Sánchez és Enginyera Técnica. Enguany és professora de tecnologia de 2n i 3r d’ESO.
Carles Badell