Artístic

Música

El departament de Música del nostre centre treballa en tres grans àmbits fonamentals: l’escolta significativa, la interpretació vocal i instrumental, i la creació musical. A més, pretén que els alumnes tinguin un coneixement de la música i de les diferents manifestacions de la mateixa al llarg de la història de l’home.

Carme Trobalón té el Títol Superior en Pedagogia per a la Formació Musical Bàsica i General, Títol de Grau Mitjà en l’especialitat de piano i Certificat Dalcroze, de Rítmica i Moviment. Ha treballat en la gestió i direcció d’escoles de música i ha impartit classes a les diferents etapes educatives. Ha tocat en diferents agrupacions de música com a pianista i teclista. Actualment, treballa com a professora de música a la secundària i desenvolupa una faceta com a divulgadora de la música impartint xerrades, tallers, i confeccionant materials didàctics per a institucions.
Educació Visual i Plàstica

Els alumnes, gràcies a l’Educació Visual i Plàstica desenvolupen les seves capacitats perceptives, expressives i estètiques gràcies a l’observació, l’anàlisi i la valoració dels missatges audiovisuals, i al coneixement de les manifestacions artítiques i culturals.

Gemma Álvarez
Yaiza Perera