Artístic

Música

El departament de Música del nostre centre treballa en tres grans àmbits fonamentals: l’escolta significativa, la interpretació vocal i instrumental, i la creació musical. A més, pretén que els alumnes tinguin un coneixement de la música i de les diferents manifestacions de la mateixa al llarg de la història de l’home.

Íngrid Ustrell és titulada Superior de Música, cant clàssic (Conservatori del Liceu), títol de professor de piano (Conservatori de Badalona). Actualment participa en diverses produccions d’òpera al Palau de la Música. Amb més de quinze anys d’experiència com a professora de cant, piano, llenguatge musical, coral i conjunts instrumentals en escoles de música.
Educació Visual i Plàstica

Els alumnes, gràcies a l’Educació Visual i Plàstica desenvolupen les seves capacitats perceptives, expressives i estètiques gràcies a l’observació, l’anàlisi i la valoració dels missatges audiovisuals, i al coneixement de les manifestacions artítiques i culturals.

Ruben Bravo