Artístic

Música

El departament de Música del nostre centre treballa en tres grans àmbits fonamentals: l’escolta significativa, la interpretació vocal i instrumental, i la creació musical. A més, pretén que els alumnes tinguin un coneixement de la música i de les diferents manifestacions de la mateixa al llarg de la història de l’home.

Lola Ortiz és titulada Superior de Música, violinista (Conservatori del Liceu); Mestra de Música de Primària (Universitat Ramon Llull). Amb més de vint anys d’experiència com a professora de violí, i de música, tant a Primària com a Secundària. Violinista i cantant eclèctica, passa de Bach al flamenc ràpidament.
Educació Visual i Plàstica

Els alumnes, gràcies a l’Educació Visual i Plàstica desenvolupen les seves capacitats perceptives, expressives i estètiques gràcies a l’observació, l’anàlisi i la valoració dels missatges audiovisuals, i al coneixement de les manifestacions artítiques i culturals.