AFA

Benvolgudes famílies,
des de l’AFA de l’Institut de Tiana volem animar-vos a participar de les nostres activitats. És molt important que els pares i les mares formem part de manera viva de la comunitat educativa per col·laborar amb l’institut en allò que pugui ser beneficiós per als nostres fills i filles. Us preguntareu: Què fa l’AFA?

• Portem la vostra opinió al Consell Escolar del Centre (òrgan on s’aproven les directrius del centre) i al Consell Escolar Municipal de l’Ajuntament de Tiana.
  • Contribuïm a millorar la dotació i les instal·lacions del centre, com ara ordinadors, pissarres digitals i tàctils, material per a les matèries específiques, etc.
  • Participem activament en la jornada de portes obertes.
  • Oferim el servei d’aula d’estudi tutelada (amb accés a l’aula d’informàtics), en horari extraescolar.
  • Participem en les diferents fires de Tiana, amb l’objectiu de recaptar fons i fer visible la nostra presència.
  • Col·laborem en la festa de graduació dels alumnes en arribar a 4t d’ESO.

Tot són avantatges per als nostres fills i filles. Entre tots farem que tinguin una educació millor: Formeu-ne part!

Ens podeu contactar per correu electrònic (ampainstituttiana@gmail.com) o per correu postal (AFA Institut Tiana, C/ Eduard Fontserè, s/n, 08391 Tiana).

Animeu-vos a formar part de l’AFA!