Gran Recapte dels Joves de Tiana

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Tiana, juntament amb la Creu Roja, participen en el Gran Recapte de joguines, roba d’abric i material escolar per a les famílies amb pocs recursos. Col.laboren de forma voluntària a través del programa Servei Comunitari.

Els dies, hores i punts de recollida d’enguany són:

– Dimarts 14 i dimecres 15 de desembre:

• De 16:15 a 17:15 davant de les escoles Lola Anglada i Tiziana
  • De 17 a 18:45 davant de l’Ajuntament  i a l’antic camp de futbol (Parc dels Teletubbies).

També, fins el dia 15, l’Institut Tiana disposa d’un punt de recollida a l’entrada de l’institut per a qui vulgui aportar algun dels productes esmentats, en el nostre horari habitual de 8h a 15h.

Recordeu que el material ha de ser nou o estar en bones condicions i les joguines no poden ser sexistes ni bèl·liques.

Us animem a tots i totes a participar!