L’institut

L’institut Tiana neix el curs 2011-2012, amb un primer d’ESO de dues línies. Actualment, el centre, en constant creixement, ja ofereix tots els nivells d’ESO i, en alguns d’ells, hi ha tres grups. Es preveu que durant aquest curs, es faran els canvis necessaris per poder impartir també un Batxillerat, tal com demana la comunitat educativa des de fa temps. L’Ajuntament i la direcció del centre treballen plegats per aconseguir-ho.

A l’institut Tiana cerquem l’excel·lència. És per això que intentem, amb diferents propostes pedagògiques i el continu treball diari, apropar-nos al rendiment màxim de tots els nostres alumnes.

Un dels pilars sobre els quals s’articula la filosofia del nostre centre és la inclusió. El PEC de l’Institut Tiana estableix que s’aplicaran pràctiques inclusives per al tractament de la diversitat.

El projecte de convivència de l’Institut Tiana pretén que les relacions que s’estableixen dins del centre entre alumnes, professors i personal d’administració i serveis, es desenvolupin sempre en un marc de diàleg.