Història

L’institut Tiana neix gràcies a l’empenta de les famílies, de l’Ajuntament i del projecte de l’equip directiu, el 21 de gener de 2011.

Durant el mes de març del mateix any, es realitzen les primeres preinscripcions a la seu del futur edifici del centre, oferint dues línies de 1r d’ESO amb un total de 60 places. No serà fins al moment de la matrícula, al juny de 2011 i, gràcies a assolir una matriculació total de 53 alumnes, que neix un nou institut.

Durant el mes de juliol de 2011, i compartint espais amb el Casal d’estiu de l’Ajuntament de Tiana, es procedeix a les obres d’arranjament de l’edifici vell i la posada en marxa de la logística i gestió del centre per part del Departament d’Ensenyament i la direcció de l’Institut Tiana. Les obres vénen marcades per una forta limitació pressupostària per part de la Generalitat de Catalunya i per la gran quantitat de desperfectes i canvis estructurals que s’han de fer en un edifici vell com el nostre.

Tot i aquestes dificultats, el dia 12 de setembre de 2011, els alumnes i el professorat de l’Institut Tiana van tallar la cinta simbòlica d’inauguració del Centre. Actualment, de nou l’equip directiu i l’Ajuntament, treballen plegats per fer créixer l’institut.