Història

L’institut Tiana neix gràcies a l’empenta de les famílies, de l’Ajuntament i del projecte de l’equip directiu, el 21 de gener de 2011.

Durant el mes de març del mateix any, es realitzen les primeres preinscripcions a la seu del futur edifici del centre, oferint dues línies de 1r d’ESO amb un total de 60 places. No serà fins al moment de la matrícula, al juny de 2011, i gràcies a assolir una matriculació total de 53 alumnes, que neix un nou institut.

Durant el mes de juliol de 2011, i compartint espais amb el Casal d’estiu de l’Ajuntament de Tiana, es procedeix a les obres d’arranjament de l’edifici vell i la posada en marxa de la logística i gestió del centre per part del Departament d’Ensenyament i la direcció de l’Institut Tiana. Les obres vénen marcades per una forta limitació pressupostària per part de la Generalitat de Catalunya, i per la gran quantitat de desperfectes i canvis estructurals que s’han de fer en un edifici vell com el nostre.

Tot i aquestes dificultats, el dia 12 de setembre de 2011, els alumnes i el professorat de l’Institut Tiana van tallar la cinta simbòlica d’inauguració del Centre.

Actualment, de nou l’equip directiu i l’Ajuntament, treballen plegats per fer créixer l’institut dotant-lo amb un Batxillerat.