Cultura digital

En aquest apartat es recullen tots els documents del centre que fan referència a aspectes de la cultura digital. D’aquesta manera, es pot tenir una visió completa de l’assoliment d’aquesta cultura pel que fa al centre.

Plataforma digital

El centre disposa d’un domini Google Workspace for Education propi. D’aquesta manera, alumnat, professorat i personal d’administració disposen d’un usuari @ipm.cat.

A més del Classroom de Google el centre també disposa de l’entorn virtual d’aprenentatge Moodle:

Seguiment de l’alumnat

Tot el seguiment dels alumnes, acadèmic i personal, es fa a través de fulls de càlcul que el centre ha creat i que té organitzat en unitats compartides.

El control d’assistència dels alumnes, els comunicats i els pagaments es gestionen amb Edugestió:

Documentació

El centre organitza part de la documentació en unitats compartides. Aquestes unitats es comparteixen exclusivament amb grups, de tal manera que en tot moment es controla qui té accés a la informació.

A més dels fulls anteriors, en aquestes carpetes hi ha informació com llistes d’alumnes, el PAT o informes d’avaluació de cada un dels alumnes.

La documentació oficial (PEC, NOFC, projecte de direcció, etc) i el sistema de Qualitat es troba al gestor documental d’Isotools.