Preinscripció ESO

La preinscripció escolar per l’ ESO serà entre el 17 i el 24 de març

ESO Curs 2021-2022

Procés de la preinscripció en línea (veure vídeo):

A partir d’aquest curs 2020-2021, és obligatòria la presentació de la sol·licitud en suport electrònic (requereix identificació digital)  o en suport informàtic.

Aquells alumnes que facin sol·licitud electrònica però que hagin d’acreditar algun criteri de prioritat documentalment, ho han de fer adjuntant la documentació escanejada o fotografiada a la sol·licitud.

Per aquells alumnes que no puguin utilitzar la sol·licitud electrònica i utilitzin la sol·licitud en suport informàtic, caldrà adjuntar tota la documentació acreditativa necessària, escanejada o fotografiada, a la sol·licitud.

Cal recordar que el període per presentar el resguard i la documentació finalitza dos dies més tard que el període de presentació de sol·licituds.

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS🖍

•Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.

•El codi del nostre centre és 08043504, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.

•Demaneu al vostre centre actual el Núm. d’Identificació de l’alumne a RALC per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.

•Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

Us atendrem qualsevol consulta que tingueu a l’adreça de correu del centre a8043504@xtec.cat i al telèfon 935801477.

Calendari del procediment (provisional)

Publicació de l’oferta inicial de places escolars 11 de març

Consulteu el mapa escolar

Presentació sol·licituds telemàtica (en suport electrònic o informàtic)