Preinscripció ESO

La preinscripció escolar per l’ ESO serà entre el 8 i el 20 de març de 2024

ESO Curs 2024-2025

Procés de la preinscripció en línea

És obligatòria la presentació de la sol·licitud en suport electrònic (requereix identificació digital: DNI electrònic, idCAT, …)  o en suport informàtic.

Aquells alumnes que facin sol·licitud electrònica però que hagin d’acreditar algun criteri de prioritat documentalment, ho han de fer adjuntant la documentació escanejada o fotografiada a la sol·licitud.

Per aquells alumnes que no puguin utilitzar la sol·licitud electrònica i utilitzin la sol·licitud en suport informàtic, caldrà adjuntar tota la documentació acreditativa necessària, escanejada o fotografiada, a la sol·licitud.

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS🖍

•Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.

•El codi del nostre centre és 08043504, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.

•Demaneu al vostre centre actual el Núm. d’Identificació de l’alumne a RALC per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.

•Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

Us atendrem qualsevol consulta que tingueu a l’adreça de correu del centre a8043504@xtec.cat i i al telèfon 935801477.

Calendari del procediment per al curs 2024-2025

Publicació de l’oferta inicial de places escolars, seguint aquest enllaç 5 de març
Presentació sol·licituds telemàtica (en suport electrònic o informàtic)
Del 8 al 20 de març