Repte Emprèn_La Caixa

El nostre institut participa, des del curs 2014-2015, al Repte Emprèn de la Caixa. És una oportunitat per que els nostres joves estudiants d’Emprenedoria (4t d’ESO) i Economia de l’Empresa (1r de Batxillerat) treballin conjuntament per crear i desenvolupar una idea de negoci. Cada any els alumnes de l’Institut Pere Calders preparen una idea de negoci i concursen per guanyar un viatge a Sillicon Valley.

Repte Emprèn_febrer_2020

Els nostres estudiants (Paula Pavón, Pol Marín, Anna Martinez, Emma Martínez i Jorge Román), guanyadors del Repte Empren 2019, han sigut seleccionats per fer realitat el seu somni de crear i comercialitzar el seu plàstic biodegradable fet amb pell de taronja.

Els estudiants, que ara cursen 1r de batxillerat, tenen l’oportunitat de fer realitat la seva idea de negoci a través de la incubadora del programa Joves Emprenedors d’EduCaixa. És una proposta formativa basada en la metodologia Lean Start Up. El seu viatge formatiu a Sillicon Valley d’aquest estiu els està aportant fruits i aprenentatges, que continuen durant aquest any 2020 amb els seus mentors i partners (DXC Technology). Cada dijous a la tarda tenen reunions i estan ja preparant els prototips.

Notícies:

➡    Cerdanyola Info

Repte Emprèn_setembre_2019

Els alumnes d’Orange Plate, guanyadors del Repte Emprèn 2019 han presentat els resultats del viatge a Sillicon Valley davant els partners al Cosmo Caixa.  I… seguim treballant en la Incubadora!

Moltes felicitats! Els nostres alumnes amb el seu “Orange Plate” han estat escollits entre els cinc millors projectes.  I si… Han marxat cap a  Sillicon Valley i ja els tornem a tenir aquí!

Repte Emprèn_2019

Una vegada més els nostres alumnes de 4t d’ESO (Pol Marín, Paula Pavón, Anna Martínez, Emma Martínez y Jorge Román) han quedat finalistes del Repte Emprèn de La Caixa,  amb la seva idea de negoci “Orange Plate”. Descobriu aquí els equips seleccionats enguany!  Aquí els teniu amb la seva professora… l’Aurora!

Orange Plate és un plat biodegradable fet amb pell de taronja que substituirà als plats de plàstic.

El nostres alumnes defensaran el seu projecte a Tiana entre el 8 i el 11 de maig, i competiran amb altres 35 equips de tota Espanya i Llatinoamèrica. Només 5 guanyadors aniran a Sillicon Valley el mes de juliol.

Els desitgem molta sort!

Repte Emprèn_2017

L’any 2017 vam quedar finalistes amb Eco-Trash, un contenidor d’escombraries intel·ligent.

Felicitats!