Matemàtiques

• Núria Iranzo
      • Miquel Roma
      • Josep Maria Martí

Les matèries que imparteix el nostre departament són les Matemàtiques de 1r, 2n, 3r i 4rt, les optatives Reptes matemàtics a 1r d’ESO i Programació (iniciació a scratch I Python) també a 1r d’ESO.

A Batxillerat ofertem les Matemàtiques aplicades a  les Ciències socials i les Matemàtiques de la modalitat Ciències-Tecnologia.

➡ A l’ESO, les assignatures estan enfocades des d’un punt de vista competencial, afavorint  el raonament matemàtic, la creativitat i el treball cooperatiu. Des del departament de Matemàtiques promovem, per exemple, el projecte Leonardo da Vinci.

➡ En aquesta línia, la docència es complementa amb la metodologia de l’Aprenentatge Basat en Resolució de Problemes. Particicipem en diferents concursos de resolució de problemes com ara la Copa Cangur, les Proves Cangur, Fem Matemàtiques. També participem en el concurs de fotografia matemàtica i el concurs de relats Cangur.

➡ Al batxillerat, les assignatures són d’ampliació de continguts. Es pretén que l’alumne adquireixi els coneixements i les habilitats bàsiques per a entrar a la Universitat o a CFS. En aquesta etapa algunes alumnes participen també a les proves Cangur, el concurs Olitele i l’Olimpíada Matemàtica.