Estades lingüístiques i intercanvis

ESTADES LINGÜÍSTIQUES

Amb el propòsit de potenciar les competències lingüístiques de l’àmbit comunicatiu en llengua anglesa, ens hem proposat que els alumnes de 3r d’ESO i 1r BAT realitzin una sortida en un país de parla anglòfona.

És per aquest motiu que, juntament amb l’agència de viatges Cum Laude, hem organitzat una estada de cinc dies a Cambridge, Regne Unit.

Durant aquesta estada, els alumnes assistiran a classes d’anglès en una escola al mateix temps que participaran en excursions i faran immersió lingüística en una família d’acollida.

INTERCANVIS

En el marc d’aprenentatge de llengües (alemany i anglès) es realitzen diversos intercanvis lingüístics i culturals.

➡   4t ESO: Intercanvi amb una escola d’Hamburg que realitzen majoritàriament els alumnes que a 3r d’ESO han fet l’assignatura d’alemany.

➡   1r BAT :  Enguany oferim als alumnes de batxillerat l’intercanvi,  amb l’escola da Vinci de Purmerend (ciutat a 20 km d’Amsterdam).

Aquests intercanvis són una manera genial de practicar la llengua i també de tenir l’experiència de viure durant un temps amb una família que no és la teva i que pot tenir costums i hàbits diferents. És una bona manera de madurar i responsabilitzar-se!