Professorat Curs 2022/23
  • Maria Loreto Lledó

La música és part essencial de la vida social gràcies als avenços tecnològics, l’intercanvi musical, el descobriment i la innovació que la fa molt present en la vida diària de l’adolescent. Per tant, en la matèria de música comença des d’aquest punt de partida per tal de donar-li sentit a tot això que l’alumnat escolta, viu i experimenta
amb ella.
Aquesta matèria té molts beneficis ja que ajuda a l’alumnat a potenciar la seva autoestima, integrar-se en el grup-classe i al centre mitjançant les activitats
proposades a l’aula i les de fora d’ella com concerts. També és essencial respecte al nivell personal, ajudar a treure les seves pors, la timidesa, treballar en grups participatius i actius així com valorar el respecte i el silenci com a parts essencial de la seva vida.
L’ensenyament musical ajuda a comprendre, practicar i crear des d’un punt de vista pràctic i vivencial i la fa una matèria molt atractiva per l’alumnat.

• Concert de Nadal on participen l’alumnat de l’ESO de 1r, 2n i 4t (optativa), creant un concert temàtic col·laboratiu.
  • 8 de març: Es treballen les dones directores i compositores al llarg de la història de la música. Visibilitzem les dones de la música. (Alumnat de 2n d’ESO).
  • Sant Jordi: Participació de l’alumnat de música amb actuacions dins dels actes de
    Sant Jordi.
    Exposició de punts de llibre musicals realitzats per l’alumnat de 1r d’ESO.
  • Corarts: Participació de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO de les quedades de corals d’instituts del Vallès Occidental on canten amb alumnes d’altres centres en auditoris
    com el de Terrassa o Sant Cugat.
  • El monstre al laberint (Liceu): Al curs 2022/2023 es va participar en l’òpera colaborativa “El monstre al Laberint” organitzat des del Liceu Educa. Una formació anual on vam treballar amb altres centres per portar a terme la representació al Liceu d’aquesta òpera. (Amb alumnat voluntari de 4t d’ESO).