Associació esportiva

Associació esportiva escolar

L’Associació Esportiva de l’Institut Pere Calders (AEE PERE CALDERS) forma part del Pla Català de l’Esport Escolar i ofereix a tots els alumnes del centre la possibilitat de practicar esport en horari extraescolar i de participar en tota mena d’activitats esportives organitzades en el marc dels jocs esportius escolars de Catalunya (JEEC).

Sent un institut amb jornada intensiva intentem adaptar-nos als horaris més convenients  per les famílies i els alumnes, oferint la possibilitat de realitzar les activitats just després de les classes.

Els grups d’activitats els fem ajustant-nos a les motivacions , interessos i necessitats de l’alumnat. Així, si surt un grup suficient d’alumnes que volen fer una activitat concreta nosaltres gestionem la manera de poder ofertar-la.

Aquest any comptem amb un equip de futbol sala de nens de segon d’ESO que participa en els Jocs Escolars del Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud.

Equip de futbol sala 2n d’ESO. Curs 2019-20

A més intentem formar i donar feina de monitors, dinamitzadors i entrenadors a alumnes i exalumnes del centre que hagin format part dels nostres equips o que hagin decidit continuar la seva formació amb estudis d’activitat física i esport (aquest curs fan d’entrenadors dos exalumnes, un estudiant de CAFE i un altre d’un grau superior d’esports).

Enllaç a la informació i inscripció AEE PERE CALDERS. Apunta’t

Equip de volei 1r d’ESO. Curs 2016-17