L’alumnat de 4t d’ESO rep el tradicional taller de l’associació Mifas

En el marc del projecte Outsiders, que desemboca en diverses iniciatives per part de l’alumnat de 4t, es va dur a terme un taller a càrrec de Carles Manjón, de l’Associació MIFAS. L’alumnat va escoltar el relat impactant de la causa de la seva discapacitat física, un accident de trànsit, i va comprovar com de difícil ho tenen les persones que van en cadira de rodes per a poder-se desplaçar esquivant els obstacles de la via pública. Com sempre, un gran exercici de sensibilització i connexió amb la realitat de les barreres arquitectòniques. El projecte Outsiders encara té actuacions pendents d’intervenció en la comunitat.