Els alumnes de 4t d’ESO visiten l’Expojove

L’alumnat de l’últim curs, com cada any, va fer una sortida a la fira Expojove, el Saló de Formació i Ocupació de les comarques gironines. Allà van poder saber més al voltant de l’educació postobligatòria, és a dir, la que comença quan acaba la secundària.

Els nois i noies han pogut rebre orientació visitant els expositors del Palau de Fires de Girona i consultant les diferents propostes d’estudis de batxillerat, cicles de formació professional, cicles d’arts plàstiques i disseny o ensenyaments esportius, a banda de sortides laborals, voluntariats, beques o estudis a l’estranger.

La 18a edició del Saló va tenir lloc del 20 al 22 de març i més de 6.000 joves van passar-hi, tot i que també és molt útil per a famílies, tutors i professorat en general.