III Jornada Esportiva de l’Institut de Sils

El passat divendres 22 de març, aprofitant l’últim dia abans de l’aturada per vacances de Setmana Santa, es va celebrar la tercera jornada esportiva de l’Institut de Sils, un dia dedicat íntegrament a l’esport. Els alumnes del centre van poder practicar futbol, bàsquet, pàdel, tenis taula, pitxi, el joc del cementiri, handbol, voleibol, bàdminton i ball.

Des de les 8 del matí fins a la 1 del migdia tots els alumnes van practicar esports de la seva elecció. Com ja s’ha fet en diverses ocasions, aquesta activitat va ser organitzada i dirigida pels alumnes de 4t d’ESO de la modalitat de Salut i Persones amb l’ajuda inestimable de diversos voluntaris i voluntàries.
Gràcies a ells i elles, juntament amb la participació de tot l’alumnat i del professorat, va ser una gran festa de l’esport!
Salut i esport!

En aquest enllaç podeu veure algunes fotos.