Els alumnes de 1r fan una sortida al Cosmocaixa

L’alumnat de 1r curs va anar al Cosmocaixa de Barcelona a finals del mes passat. Amb motiu del projecte ‘Soc viu’, en el qual s’aprèn a demostrar si un organisme té vida o és inert, els estudiants van gaudir de l’experiència Micràrium. En el taller s’hi utilitzen microscopis i lupes d’altra precisió per veure microorganismes, insectes, fibres, fòssils i, fins i tot, meteorits.

La visita a l’antic Museu de la Ciència sempre és enriquidora, ja que després van tenir temps per veure les diferents exposicions permanents dins de la sala ‘Univers’ i el mític Bosc inundat amb el seu capibara, que tant agrada a petits i no tan petits. Amb aquesta experiència, els alumnes podran millorar els seus coneixements sobre les funcions vitals i la cèl·lula, els dos requisits que determinen que un ésser és viu, i fer un experiment ben rigorós.