Els alumnes de 4t d’ESO visiten el Museu Memorial de l’Exili
El passat 12 de març, tot l’alumnat de l’últim curs va fer una sortida al Museu Memorial de l’Exili, a la Jonquera, amb motiu del projecte ‘Món en guerra’. El MUME és un lloc ideal per a reflexionar sobre la nostra pròpia història i la memòria col·lectiva i l’activitat ha complementat l’aprenentatge que els estudiants […]
Els alumnes de 4t d’ESO visiten el Museu Memorial de l’Exili Llegeix més »











