COMIAT 4t ESO
Enguany no ha estat possible acomiadar als alumnes de 4t d’ESO com ho fem cada any. Vam poder fer el comiat en grups reduïts. Podeu veure les fotografies aquí. Molta sort a tots!
Enguany no ha estat possible acomiadar als alumnes de 4t d’ESO com ho fem cada any. Vam poder fer el comiat en grups reduïts. Podeu veure les fotografies aquí. Molta sort a tots!
En confinament, alumnes de 4t de l’àmbit de Música i Art, han participat en la realització de curtmetratges. Aquí en teniu una mostra, gaudiu-ne! https://photos.app.goo.gl/EmmgqZHJi5rYau9q9 https://photos.app.goo.gl/YkSJsPCNXeceHkup8 https://photos.app.goo.gl/YCqbxr2akEFKDaZCA https://photos.app.goo.gl/USZiyiQrVWEJibWu5 https://photos.app.goo.gl/E6FXzPUD5aYXdepv8 https://photos.app.goo.gl/C2Y2vZ6qeMHCTWJv9 Realitzats per: Ainhoa Abejaro, Diana Armeanà, Laia Díaz, Iqra Ilyas, Ariadna Plana i Sandra Ruiz.
Curtmetratges 4t Llegeix més »
A punt d’acabar el curs i els alumnes continuen treballant per projectes demostrant una gran creativitat. Realitzat per Fiona Doncaster 4t d’ESO
Còmic Terra Baixa Llegeix més »
Els alumnes de 2B hem fet una pizza junts… i confinats! Aquí en podeu veure el vídeo!
Els professorat i l’alumnat seguim connectats per fer més senzill el confinament. Estem aprenent a treballar a partir de noves estratègies. Confiem que tot plegat ens ajudarà a millorar aprenentatges, destreses i valors.