febrer de 2020

Sortida a La Vajol i al MUME

Els alumnes de 4t d’ESO vam visitar el Monument a l’exili i el monument a Lluís Companys. Vam acabar el matí fent una visita guiada al MUME (museu de l’exili). La sortida s’emmarca dins del projecte El món en guerra i ens ha servit per acostar-nos a la realitat de la Guerra Civil Espanyola. Podeu […]

Sortida a La Vajol i al MUME Llegeix més »

La bústia de l’EdR

Tens alguna idea brillant i vols que es difongui a la web de l’institut? L’Equip de Redacció ha fet una bústia perquè els alumnes puguin aportar les seves idees a aquest taller i convertir-les en articles i notícies. Aquesta es troba a Troia a l’armari del costat de la porta i sempre pots deixar-hi un

La bústia de l’EdR Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut