Fòrum d’Escoles Verdes
El passat 20 d’abril, 8 alumnes de 3r d’ESO del taller: Cuidem el nostre planeta Terra, van participar en el Fòrum d’Escoles Verdes celebrat a Girona juntament amb 16 instituts de la comarca. El tema exposat va ser: Malbaratament alimentari i Consum responsable. Va ser una experiència enriquidora poder conèixer de primera mà les actuacions […]
Fòrum d’Escoles Verdes Llegeix més »


