juny de 2022

Comiat de 4t

El dimecres 22 de juny vam acomiadar els alumnes de 4t d’ESO de la promoció 2018-2022 a la Laguna. Una promoció que els ha afectat una pandèmia en mig del seu pas per l’institut, però això no els ha fet menys fort, han continuat endavant adaptant-se a la situació de meravella, perquè tal i com […]

Comiat de 4t Llegeix més »

Viatge al País Basc

El passat mes de maig els alumnes de 4t ESO van completar la seva etapa escolar amb un viatge pel País Basc, el viatge va ser de tres dies molt intensos. Tots vam gaudir molt del viatge. Podeu veure més fotografies aquí.

Viatge al País Basc Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut