Activitats especials pel 8M

Com ja és tradició als centres educatius, l’Institut de Sils opta per commemorar el Dia Internacional de la Dona amb activitats diferents de les dels dies lectius ordinaris. En aquesta ocasió, la dinamització ha estat pensada íntegrament pel Consell d’Alumnes i conduïda per cada delegat a la seva aula.

L’objectiu ha estat elaborar un calendari del tercer trimestre en què s’hi il·lustrin les dones escollides per ells mateixos. Així, han hagut de buscar informació i fotografies i han fet aquesta tasca de forma cooperativa. En el cas de l’alumnat de 4t d’ESO, han anat a la Laguna a presenciar una obra de teatre de la companyia La Xixa.

Calendari de 1r d’ESO B