Una diada de Sant Jordi càlida i especial

Enguany des del Departament de Llengües es va preparar una jornada de Sant Jordi diferent. Amb l’objectiu d’aconseguir una diada on la cultura i el talent hi estiguessin presents, el professorat va organitzar un certamen literari i una mostra de poesia i música. En dos torns, un per a cada cicle, l’alumnat va anar a La Laguna a veure les espectaculars actuacions dels seus companys i companyes.

El tarannà de tota la comunitat educativa va fer possible una jornada emotiva i especial i des d’aquí felicitem els premiats, els col·laboradors i cadascun dels assistents a l’acte. Cal recordar que només es va fer classe ordinària les dues primeres hores i que, mentre no eren a La Laguna, en l’altra franja lectiva els alumnes van gaudir d’unes propostes amb temàtica de Sant Jordi tals com escoltar cançons, un passaparaula, jocs lingüístics i creació literària i plàstica.