L’Institut té presència a la Fira Steamakers Girona

A causa de l’adhesió del centre al Programa Faig del Cesire, una trentena d’alumnes de 1r d’ESO van assistir divendres a la Fira Steamakers, celebrada al Parc Tecnològic de l’UdG. Els representants van explicar el seu projecte Entre coves, pedres i foc amb un discurs compartit i molt ben preparat. Van exposar totes les seves elaboracions (ceràmiques, eines, pintures rupestres…) i van poder demostrar tot l’aprenentatge que van fer durant el mes de novembre.

Tres grups d’experts van escoltar la seva exposició i van donar-los molt bon feedback. A més a més, alumnes de catorze centres educatius més, tant de primària com de secundària, van poder voltar per la fira i escoltar-se i valorar-se mútuament. Tot plegat, una experiència ben gratificant per al centre i per als alumnes assistents.