Xerrada sobre autoconcepte i imatge personal a 4t d’ESO

Aquest mes de març l’alumnat de quart va assistir a les xerrades sobre autoconcepte i imatge personal i també xerrades sobre sexualitat subvencionades per la Diputació de Barcelona i facilitades per l’Ajuntament d’Arenys de Mar.

L’alumnat ha pogut reflexionar, aprendre i gaudir molt d’aquestes sessions que s’han fet en format taller de dues hores i han estat molt participatives i dinàmiques. Gràcies també als talleristes Marcel Duarte i Ainhoa Escrics per la seva professionalitat i dinamització dels tallers. Un 10!

L’acompanyament emocional dels nostres alumnes és un element clau dins el Pla d’Acció Tutorial  (P.A.T) de l’institut i aquestes xerrades s’emmarquen dins el P.A.T de quart.