Premi Classe sense fum

El grup de 2n d’ESO A ha guanyat dos premis en el Programa Classe sense fum treballat durant les tutories d’aquest curs escolar. El premi consisteix en un bateig de vela al Centre de Vela de Barcelona i una visita al planetari del Cosmocaixa. Enhorabona!!

Descobrint la Lluna

He fet la segona conferència d’aquest curs. I després hem pogut observar Júpiter amb el telescopi. Ha estat molt propera i participativa, amb moltes preguntes i interacció amb el públic, i amb la presència d’alumnes, gent jove i persones de diferents generacions unides per la curiositat i la passió per l’univers. Felicitats a en Biel Amat i en Martí Güell per la seva primera conferència! Ens fa molta il·lusió veure com agafen el relleu de l’astronomia al centre amb entusiasme i moltes ganes de compartir aquesta passió amb tothom.

Taller d’esport adaptat

L’alumnat de 2n d’ESO ha fet un taller de sensibilització a la diversitat funcional, organitzat per la Federació Catalana d’Esport Adaptat. Els esports que han practicat són: eslàlom en cadira de rodes, voleibol adaptat, bòccia i bàsquet en cadira de rodes. La participació de l’alumnat ha estat activa i empàtica.

Llegendes de Girona

A Girona l’alumnat de 1r d’ESO ha pogut conèixer el Barri Vell a través de diverses llegendes. Hem sentit la de la Cocollona, la del cul de la lleona, la de Sant Narcís i les mosques, la del falcó del cap d’Estopes i la de la bruixa de la catedral, entre d’altres.