Dia Mundial del Medi Ambient

Per commemorar el Dia Mundial del Medi Ambient, els nostres alumnes han canviat les aules per una gimcana de conscienciació! A través de diferents proves i reptes en equip, han après la importància de reduir, reciclar, reutilitzar i, sobretot, de respectar el nostre planeta.

Fira Tecnològica

En la Fira Tecnològica muntada al pati, tota la comunitat educativa ha pogut veure la feina realitzada al llarg del curs en les diferents matèries de Tecnologia i Digitalització, des de 1r fins a 4t d’ESO, així com en les optatives de Programació i de Fabricació Digital. Durant la jornada es van poder veure projectes molt diversos, fruit de l’esforç, la creativitat i l’aprenentatge de l’alumnat. Ha estat una experiència molt enriquidora i motivadora per a tothom, que ha posat en valor la feina feta durant el curs. Gràcies a l’alumnat per la seva implicació i enhorabona a tothom!