Fira Tecnològica
17/06/26En la Fira Tecnològica muntada al pati, tota la comunitat educativa ha pogut veure la feina realitzada al llarg del curs en les diferents matèries de Tecnologia i Digitalització, des de 1r fins a 4t d’ESO, així com en les optatives de Programació i de Fabricació Digital. Durant la jornada es van poder veure projectes molt diversos, fruit de l’esforç, la creativitat i l’aprenentatge de l’alumnat. Ha estat una experiència molt enriquidora i motivadora per a tothom, que ha posat en valor la feina feta durant el curs. Gràcies a l’alumnat per la seva implicació i enhorabona a tothom!



