CFGM Manteniment de vaixells

El passat dimarts 10 d’octubre, l’alumnat i el professorat del nou CFGM de Manteniment d’Estructures de Fusta i Mobiliari d’Embarcacions d’Esbarjo ens vam desplaçar a fer una classe al port d’Arenys de Mar amb la col·laboració de l’associació El Moll i el nostre amic Oriol Ferran.

A la classe teòrica van poder veure les principals fustes que s’utilitzen per a la construcció i reparació de les embarcacions, i veure per què s’utilitza cada una en les diferents parts de les embarcacions.

L’alumnat també va poder fer activitats del mòdul professional de dibuix: van practicar el croquis i el dibuix d’alguna de les embarcacions i els seus elements específics.