Dia Internacional de la Filosofia

L’alumnat de 1r de Batxillerat han participat a la Mostra de Fotofilosofia amb les seves preguntes filosòfiques acompanyades d’imatges. La Mostra pretén aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.

Aquest és l’enllaç del blog dels Tres Turons: https://mostrafilo.blogspot.com/

També podeu veure els seleccionats en el Power Point. Seleccionats Institut Els Tres Turons 2020

També l’alumnat de 4t de la matèria de Filosofia han participat a la Mostra de fotofilosofia amb un vídeo curt de reivindicació de la filosofia que es projectarà en streaming, junt amb els vídeos dels altres instituts, a  l’acte final de la Mostra el 18 de novembre de 2020 en commemoració del Dia Internacional de la Filosofia.P. També podeu veure el vídeo en el nostre canal de youtube.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *